.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدور بيش از 500 پروانه ساختماني در بافت فرسوده آمل

مديرعامل سازمان بهسازي و نوسازي شهرداري آمل گفت: تاكنون بيش از 500 متقاضي تسهيلات بافت فرسوده پروانه ساختماني دريافت كرده‌اند.

حميدرضا طاهرنژاد با بيان اينكه اين شهر داراي 404هكتار بافت فرسوده است، تصريح كرد: آمل بيشترين ميزان تسهيلات بافت‌هاي فرسوده را در استان مازندران پرداخت كرده است.
وي با اعلام اينكه در شش ماهه نخست سال‌ جاري به 314 واحد مسكوني در بافت‌هاي فرسوده اين شهر تسهيلات پرداخت شده است، افزود: به اين افراد در اين مدت 6 ميليارد و 300 ميليون تومان تسهيلات اعطا شده است.
طاهرنژاد با اشاره به اينكه مهمترين دغدغه در احياي بافت‌هاي فرسوده همكاري برخي دستگاه‌ها و نهادهاي مرتبط با ساخت و ساز مسكن است، يادآور شد: در اين بخش براي تسهيل امور حتي با اصناف شهرستان نيز تفاهم‌نامه منعقد شده است كه صنوف مرتبط با بخش ساختمان براي كساني كه در بافت فرسوده ساخت و ساز مي‌كنند تسهيلات و تخفيف ارائه شود.
وي با تاكيد بر اينكه با همكاري انجمن انبوه‌سازان مسكن آمل نيز احياي بافت‌هاي فرسوده به صورت پلا‌ك‌بندي نيز صورت گرفته است، افزود: با ورود انبوه‌سازان به اين بخش مي‌توان به واحدهايي كه بيش از 30واحد در دست احداث دارند نيز وديعه مسكن در نظر گرفت.
مديرعامل سازمان بهسازي و نوسازي آمل با اشاره به اينكه براي احياي بافت‌هاي فرسوده بايد در امور تسهيل صورت گيرد، اظهار داشت: در اين مناطق مردم به صورت عادي تمايلي به ساخت و ساز ندارند و بايد مشوق‌هاي لازم براي ساخت و ساز به اين افراد تعلق گيرد تا اقدام به تغييرات در محيط زندگي خود كنند.
وي با اعلام اينكه تاكنون سياست‌هاي تشويقي در اين زمينه تاثيرگذار بوده است، گفت: بافت‌هاي فرسوده يك فرصت براي شهرها محسوب مي‌شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.